sale sale sale



Igår var det ÄNTLIGEN dags att kolla in mellandagsrean.. Som alla andra år så blev jag faktiskt lite besviken (i klädesväg då..) Hittade faktiskt inte ett enda plagg på rean.. Jag har kommit på att jag lätt föredrar att nätshoppa. Mycket mera överskådligt + att man slipper trängas i affärerna ;)

Istället kom jag hem med ett par nya gardiner. Dessa ska sättas upp i sovrummet så fort jag har köpt en gardinstång! från hemtex, och halva priset dessutom, det gillar vi!

 

Här har vi dem, tycker dock de ser mer "gråa" ut i verkligheten.. Blir nog fint när de väl är på plats.. I och med att vi har en ganska konstig fondtapet.. (olika blåa nyanser, paisley mönster typ/lite orientalisk (?) stuk) har visat en bild tidigare på bloggen!!) så passar det mest med färger som svart, grått, silver etc.. med lite smådetaljer av lila, jag älskar lila, lite lila kan man nog slänga in i vilket rum som helst om ni frågar mig.

 

På jysk så köpte jag 4 st innerkuddarna till de kuddarna jag ska ha i soffan. kuddöverdraget är köpta på gekås och ser ut ungefär så här (fast i mörklila istället..)



Det var den skörden det, inte något märvärdigt direkt. Sen så köpte jag två stycken längre svarta linnen på h&m och selim gjorde detsamma.. that's about it.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0