me - time


sitter hemma i lägenheten nu - ensam. Turkligan (selim, idris och max) är och spelar bowling och biljard och elsa jobbar till 19. Efter jobbet gick jag en sväng till systembolaget och köpte en bag in box och sen handlade jag lite mat på hemköp. har just placerat mitt arsle på en stole - holy moly vad skönt det är med lite egentid :) jag gjorde först pannacotta med bär som vi ska smaska på ikväll och sedan gjorde jag en chai latte. smakar precis som espresso house.. mmm! använde lattemjölk och skummade, och den blev helt perfekt. ska läsa lite bloggar och lyssna på musik. så underbart skönt att bara ta det lugnt. igår var jag ledig, men ingen vila då inte. tvättade i 4 timmar och städade i lägenheten samt lagade mat. idag blir det betydligt lugnare, äta gröt och dricka vin, passar mig utmärkt en dag som denna!! trivs jättebra i nya lyan. denna veckan blir det jobb ons, tors, fre och sen är jag ledig i helgen. ska nog åka hem en sväng på hylte på fredag. selim och idris ska (antagligen) åka till tyskland på torsdag för att hälsa på selims pappa. jag kunde inte följa med i och med jobbet men det gör mig inte så mycket ;)


take care







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0