jobbhelg


träffade frida på österskans. vi vinkade av muhittin vid bussen så jag hann bara träffa honom lite snabbt. frusna och kalla gick vi och tog varsin chailatte inne på espresso. något beroendeframkallande om man säger så. (drack nyss dagens andra hehe) Sedan tog vi en låååång runda i massa olika affärer, blev ett par julklappar rikare samt glödlampor till mina nyinköpta lampor. Emellan allt springande i affärerna hann vi med en kinamatslunch (GOTT!)

strax innan halv fyra skildes vi åt, jag åkte ut till sofia och lämnade lite saker till henne sen åkte jag till ica maxi och handlade lite mat. grymt mycket folk var det där, fick nästan tränga mig för att komma åt avocadosana (avocado i plural någon??)

måste säga att det är grymt jobbigt att köra bil när det är så mycket snö, självklart är det jättebra att jag har tillgång till den, men OJ vad jag sladdade runt där ett tag.. fick köra i 40 nästan överallt (eller 20 rättare sagt....) och då tyckte jag t o m att det var snabbt.

Selims bussar/tåg är jätteförsenade, han skulle varit framme i halmstad runt 6 tiden, men det ser ut som han kommer vara hemma runt midnatt eller strax efter. en jobbig resa med andra ord, då han startade redan klockan 5 på morgonen idag. Hinner dock inte träffa varandra idag, då jag jobbar 22-06 TAGGA or not...

blä för stängningshelg, men det är tur att man har kul med dem man jobbar med (oftast ska jag tillägga) =)

nu blir det inte så mycket roligare än så här, önskar alla en trevlig fredagskväll!


ps. jag har tagit en koffeintablett. väldigt intressant information känner jag. ds





Kommentarer
Postat av: frida

tack för idag babe! får ses snart igen! stackars selim att de blev såna förseningar, trodde inte de skulle bli sååå sent. typiskt. muhittin är framme för ett tag sen och välbehållen iaf :) PUSS

2010-12-17 @ 21:12:09
URL: http://fridaingvarss
Postat av: Helena

tack själv hjärtat, jag hade jättetrevligt! vilken tur att allt gick bra, selim kom hem tillslut han med, vid ca 2 tiden. PUSS

2010-12-18 @ 14:15:34
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0