happy holidays



och så var julen över för den här gången.. Kändes som man knappt hann med den innan det var slut, typ. Men det var jätteskönt med ett par dagars ledigt!! På julaftonen var vi som sagt hemma hos min familj i hylte. Även min faster, farfar och mina kusiner var där. Jag åt en massa julmat och speciellt grönkål som är min favorit.. (hann inte ens föräta mig på julmaten (läs: grönkål) SKANDAL! Efter all god mat spelade vi spel och tittade på film. I julklapp så fick jag pengar, en bok (the secret), kavaj, skönhetsprylar & smink, köksartiklar, skraplotter, bla. Jättenöjd med alltihopa, tack så jättemycket ♥

 

På juldagen åt jullunch med den mat som blev över sen julafton.. mmm =)

På juldagen så var det åter igen dags för jobb, 19-04. Den dagen som vi har mest att göra.. Men det gick helt ok, skönt att sluta 4 och inte senare känner jag!

På annandagen så hälsade jag, mamma, sosso och selim på mormor & morfar också.


Det var en vääääääldigt ihoptryckt sammanfattning om vad jag/vi hittat på i jul iallafall!!

Slänger in lite bilder istället;










 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0