101222


2 dagar till julafton

- Och nu är jag ledig!

GUD, vad jag längtar hem till min familj nu! Åker imorgon på förmiddagen efter att vi har släppt av elsa på tågstationen. Ska mysa & gosa med vovvarna också.. Can't wait helt enkelt.. Kanske låter lite klyschigt, men julen handlar faktiskt om att umgås med sina nära & kära ♥ Alla juklappar är inköpta, jobbpassen är avklarade. No stress, med andra ord. Ska njuta av dessa dagarna till max.

Idag har jag jobbat 11-20 aka mördarpasset. Själva jobbet gick väl bra, men det var väldigt mycket jobbrelaterat tjaffs som jag verkligen inte känner att jag orkar med. Ibland blir man så trött på allt. 2011 är det nog dags för mig att byta jobb eller sätta mig i skolbänken. Känner att det är dags för en nystart. Nu kommer jag dock till den här frågan; vad vill jag bli när jag är "stor"??????? nog om det, jag har tillräckligt med huvudvärk för att tänka på det nu ;-)

nu ska jag dricka glögg & läsa cosmopolitan.. MYSIGT!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0