101216



fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. jag kunde verkligen inte sova igår..  hörde grannarna sent på natten plus att jag hade rethosta. VERKLIGEN ingen bra kombination! igår på dagen fick jag en del gjort innan jobbet, städade mitt rum och lagade mat (spagetti och köttfärssås). Sedan jobbade jag 16.45-00.30. skönt att komma hem "tidigt". Min hemfärd från jobbet var lite intressant, såg typ 4 polisbilar som var ute och körde.. sen blev jag omkörd av en som körde ca 100 km/h på en 60-väg.. hann tänka "HAN är galen, har han inte sett alla poliser som är ute!? en halv minut efter det så blir jag omkörd IGEN av ännu en fartgalning, tror ni inte att det är polisen då!? haha, de körde väl efter och jagade den bilen.. jaa, lite "drama" är det allt, speciellt när man bor så nära andersberg (visst, jag kanske har lite fördomar, men man ser ofta polisen köra förbi vårt område, som ligger på gränsen och dessutom så känns det som att det är lite skumt folk ute på kvällarna).. inte bra för mig som är så lättskrämd.. jag funderade ett tag på att springa till porten men det kändes lite komiskt ändå.. men det är ju bra att jag är försiktig iallafall, det måste man vara (tyvärr) i detta samhälle


ag var jag duktig och vaknade i tid, närmare klockan 9 bestämt. gick till köket och där satt elsa så vi drack kaffe och åt varsin lussekatt innan hon åkte till jobbet. jag ska gå och göra mig till människa nu, för min syster ska komma hit och vi ska åka till eurstop. Jag ska försöka handla de sista julklapparna, handla glödlamportill mina nya lampor som jag köpte på gekås i tisdags (kanske visar bild senare, men hoppas inte för mycket, kamerahandikappad som jag är!), köpa chailatte samt handla lite mat. dock känns det inte allt för frestande att ge sig ut i detta vädret, snön verkligen yr ner, och det har snöat inatt också.. :( snöstorm är ju ett lindrigt ord om man säger så!


om ni märker att det fattas lite bokstäver här och där så beror det på att min dator är KONSTIG? (kanske kommit åt någon konstig inställning?!?!??!

SVAR på kommentarer;

Ina (aka magyar =):
HAHA, ja, varför köpte jag inte den pälsen, den hade värmt mig nuuuu i kylan <3

Frida: Jag har inga planer imorgon så vi kan gärna ses darling =)







Imorgon kommer Selim hem från tyskland! =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0