my only free day this week :(..


and now its finished!! tråkigt.

jag vaknade vid 11, var fortfarande skittrött, men insåg att jag inte ville sova bort hela dagen. käkade frukost och satte mig vid datorn och slappade. MEN, efter det blev jag så trött att jag gick och la mig med hundarna och sov en timma till. Efter det var jag pigg. jag städade iordning mitt rum (måste dammsuga, another day haha!) och gick ut med hundarna. Sedan körde jag ner till pappas jobb och skrev ut flygbiljetterna och tågbiljetten. efter det åkte jag och solade i 15 min och handlade lite melon och choklad (till pappa). försöker hålla mig undan från godis och onyttigheter denna veckan, och än så länge har det gått bra! blev kvällsmat och jag och mamma kollade it's complicated tillsammans. lyckades somna sist när jag skulle se den för ett par dagar sen. Frida kom till mig vid 8 och vi satt mest ute på trappan och hängde och snackade.. 45 min så gick vi neråt och mötte upp ina och sen har vi bara suttit och snackat hela kvällen.. käkade lite "ostbricka" eller, ahh, lite kex och mjukost som jag lyckades hitta i köket och drack apelsinjuice. nu har tjejerna gått hem, jag har precis packat klart mina grejjer inför helgen i stugan. Måste verkligen gå och lägga mig nu, blir tidigt uppstigning imorgon bitti.

imorgon jobbar jag 8-17 och efter det ska jag ta en fika med elsa!





denna ostbrickan ser ju inte helt fel ut, eller vad säger ni?!


Jag har lite smått ångest faktiskt, jag ska jobba 8 dagar i rad nu :( men sen är jag ledig, så ska vara positiv!!!





Kommentarer
Postat av: magyar

Vi får fixa ostbricka someday next year ;)

2010-08-19 @ 00:52:12
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: Linda

Gaah vad gott!

2010-08-26 @ 16:30:05
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0