late night update


idag åkte selim till turkiet, pratade med honom för ca 1 timma sen och då stod han och väntade på sin resväska. skönt att allt gick bra, det enda han har snackat om konstant i en vecka är flygresa ner.. Skönt att cemal kommer och hämtar honom, jag är helt 100 på att de kommer köra direkt till comca och käka soppa! iallafall, kan säga att jag är lite avis, men men, den 27:e är det min och fridas tur :)




bästaste elsa tog min stängning idag, och jag måste säga att det var såå skönt att slippa det passet idag. Jag har legat i soffan hela dagen och käkat glass samtidigt som jag kollade på sex and the city 2. Vardagslyx!! jag är sååå trött, men tanken på att sova ensam är ju inte speciellt lockande om man säger så! men det är bara till att stå ut!


Kommentarer
Postat av: magyar

Oooh vad den braa??? SATC 2 asså:P

2010-08-10 @ 17:23:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Helena

ja har hört att många tyckte den va dålig, men ja tyckte den var bra :) kommer alltid älska sex and the city no matter what! hihi

2010-08-11 @ 17:22:28
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0