i wish it was weekend NOW

finns inga ord som beskriver hur mycket jag längtar till helgen, i'm dying to be freeeeeeee (from work) om man säger så. I måndags och igår så jobbade jag lite extra på dagis, det är alltid trevligt.. tror jag jobbade 16 timmar på måndagen(dagis på dagen + mcd stängning), sov sedan i 2 timmar och jobbade på dagiset igen.. man kan nog påstå att jag var lite sliten igår.. dessutom har jag rykt på en förkylning som inte är så trevlig, hostar som bara den. Idag skulle jag jobbat, åkte dit, men mådde så illa att jag var tvungen att åka hem efter 1 1/2 timma. så fort jag kom hem så gick jag och la mig i sängen och sov i 4 timmar och efter det mådde jag lite bättre, som tur är. Jag tror att jag var sliten av allt jobb och i samband med min förkylning sa min kropp i från.. :(

imorgon ska jag jobba på dagis igen och sen är det stängning på mcd.. ska försöka stå ut; ska tänka på mina 3 lediga dagar när jag jobbar :) cash is king!

pratade med selim innan på telefon, han befinner sig förtillfället i sin hemstad iskenderun (sydöstra turkiet) och hälsar på sin mormor och sin faster som bor där! det var tydligen ännu varmare där än det var i alanya. han skulle åka till alanya på söndag igen iallafall, för samma dag så kommer hans syster dit.

ska gå och lägga mig i sängen och läsa lite ("lilla stjärna") och försöka sova.. när selim är borta så sover jag med moses&malte i min säng, så mysigt :)

  

älsklingarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0