helg

så var denna helgen över! tänkte köra en snabb sammanfattning;

i fredags så packade jag klart min resväska (!), här är man ute i god tid. men det känns klart att det är fixat iallafall, lär inte glömma något nu när jag packat i så god tid. efter fridas jobb åkte vi till gekås, kollade först i skoaffärerna sen så shoppade vi lite inne på gekkan. jag köpte schampo, sockar, armband och lite annat smått och gott. efter det käkade vi köttbullar och mos, men matron kunde vi glömma. vi blev jagade av getingar och varken jag och frida är inte speciellt förtjust i dem heller, tror ni inte de förföljde oss ändå till bilen?! så vi fick käka där istället, haha. när jag skulle slänga skräpet så var dem efter mig igen.. efter gekås körde vi hem till fridas brorsa och lånade en film; skicka vidare. vi hade köpt choklad, godis och mineralvatten som vi hade till filmen (skitbra var den, rekommenderar den till alla som inte sett den, dock väldigt sorgligt slut!) på natten efter frida cyklat hem tog jag bilen in till halmstad, ville inte sova själv i huset..

på lördagen hände inget speciellt direkt, jag följde med mamma och handlade och jag var ute en sväng med hundarna.. var typ samma visa idag..=) men skönt att ha en slapp helg, dessutom är jag fortfarande lite krasslig sen min förkylning, men jag är i princip frisk nu (hostar bara lite men det kan jag nog överleva!?) idag hämtade vi sosso och amanda på ängelholms flygplats. syrran hade köpt en ursnygg svart kuvertväska till mig. den lär bli välanvänd i alanya =) nu ska jag spela lite okey på facebook sen MÅSTE jag sova.

tidigt uppstigning imorgon; 5.40. har öppning på jobbet. gött att sluta tidigt iallafall. imorgon hade jag tänkt mova mitt ass till solariumet för att få lite grundfärg så att jag inte är vitast på beachen :P





jag och ina för 4 år sedan! hittade denna bilden på datorn som vi har i stugan =) ina ringde för ett par dagar sen, hon lever livet nere på mallis, men hon kommer hem på tisdag. kissie hade ju varit därnere samtidigt som henne, fick lite juicy skvaller, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0