HEJ KITTY


fy fan (HAHAHAHA!)

angående rubriken; detta sa saga (fridas brorsdotter) när hon pratade med muhittin på telefonen. jag flabbade som fan, det låter så himla komiskt.

Frida har nyss gått hem, vi har haft en underbar kväll tillsammans, mestadels har vi suttit och flabbat och flummat oss samtidigt som vi hunnit med att avverka en del härliga alanya stories.. har nästan ont i magen nu så mycket jag skrattade... HUH.

annars har jag bara jobbat & solat idag, bra dag!




FRIDA; denna bilden.. FY FAN HAHAHHAHA (hittade det på en tjejs facebook - har ni sett något roligare!? "killen" till vänster - u gotta love his smile.. UH


Kommentarer
Postat av: frida

hahahaha! fan vilket skönt inlägg!! jag hör av mig lite senare om ikväll (K)

2010-08-18 @ 10:31:31
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0