augusti

hade en trevlig kväll igår, först satt vi hemma hos elsa en stund och sen vidare på lite förfest hos caisa. blev stan sedan, vi stannade förbi mcd och käkade nuggets och sedan stack vi till shotluckan och tog varsin shot för att sedan dansa hela kvällen på la coca. Bra kväll! dock så började det såklart regna när vi var påväg hem, så johanna skjutsade hem oss. tack hjärtat! nu måste jag dock gå och hämta våra cyklar - vilket kommer bli ett projekt i sig - då jag är sååå seg. jag tycker att det är roligt att gå och festa, men hur mycktet jag än dricker - eller liite, även om det bara är ett par glas vin så blir jag så himla seg och orkeslös dagen efter. palla.

har skickat mannen till burger king för lite hederlig skräpmat, ska avnjuta den framför "valentine's day" tror jag filmen hette?!

ikväll blir det en runda på stan - igen. dock i nyktert tillstånd. Är ju rix fm/marinfestivalen så man får väl passa på när det händer saker här =)

NU: plocka iordning i rummet laaaaaaaaaaaaaaaaaaaamt.

Kommentarer
Postat av: frida

såg me den filmen häromdan, inte så värst bra. ses snart gums :D

2010-08-01 @ 19:48:11
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0