100819

tjululuuu..

känns som dagen har gått i 180 av någon anledning, vips så ska man lägga sig igen, typ. Efter jobbet drog jag och elsa till espresso house. drack en stor vaniljlatte och iste. mumsigt. någon timma senare så kom emy och sandra också förbi en sväng. en trevlig fika med andra ord :)

tog bussen hem och sedan har jag mamma och sosso suttit och pratat gamla minnen från vår barndom, gud, vad mycket man får för sig när man är liten! :P hann även med en sväng med hundarna. nu ska jag alldeles strax nana, ska bli så skönt faktiskt, känner mig ganska trött ändå. jobbar samma tid imorgon också - helt okej! är glad att jag icke jobbar natt/stängning!

om 5 min kan jag säga att det är en vecka kvar till turkiet, saknar dig Selim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0