100816


idag
hade jag öppning på jobbet, på förmiddagen körde jag iväg lite kött till mellbystrand och sen hade jag min rast. och vips fick jag gå hem! ah, så var det idag, men jag klagar verkligen INTE! =)

jag körde hem till hylte och var hemma vid 5-tiden. jag har faktiskt börjat uppskatta och köra den nya bilen nu, det var nog bara en vanesak tror jag. kommer inte sakna skabbet så hemskt mycket. i allafall, käkade kvällsmat (korv stroganoff) samtidigt som jag tittade på case 39. den var lite smått obehaglig faktiskt..!

nu sitter jag här svettig och dan, har avverkat 15 min i solariumet, nu blir det ansiktsmask, peeling och inpackning så att man blir någorlunda fräsch igen! ska titta på "it's complicated" (igen) men den är verkligen en sån feel good film. myyyycket bra måndag =)





hoppas alla andra har haft en bra dag! (11 dagar till turkey, yay!)


Kommentarer
Postat av: frida

ooh case 39, "en sån dotter vill jag ha" sa jag i början av filmen, men ändrade mig lite efter ett tag ;) ses snart baby!

2010-08-16 @ 20:21:37
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Alisar

Kan inte du smsa mig så fort du ser detta? Behöver prata med dig :) 0700444789 .. :) Puss

2010-08-19 @ 16:38:49
URL: http://alisars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0