what kind of dreams is this

OKEJ, jag är världens sämsta morgonmänniska, jag kan verkligen INTE vakna i tid. Jag hade ställt klockan på 7.30. So far so good. Jag gick upp 7.57 (efter att ha snoozat minst 6 gånger) Så jag hade 10 min på mig att klä på mig, fixa iordning mig, äta frukost osv osv. BLÄ! Jag sa till Peter att jag ville göra något soft när jag kom till jobbet, så jag öppnade lobbyn och blåste ballonger. Passade mig perfekt, jag är fan mer död än levande innan klockan 10 på morgonen. Usch. Får lite dåligt samvete faktiskt. Att jag inte bara kan skärpa mig och bara stiga upp. Ne, ne, stressa ihjäl dig istället Sweeeensk.

Jag jobbade även över 2 timmar, så var på jobbet totalt 10.5 timmar. Det var lite väl mycket för mig, de 2 sista timmarna var mina fötter och ben DÖDA. När jag kom hem käkade jag wrap och pommes och tittade på idol. Saknar Selim. Har redan vant mig att han är hemma när jag kommer hem från jobbet. Nu är han iallafall i Hamburg, och säkert påväg till Bremen där hans Pappa och hans fru bor. Hans syster är även där nu, så de lär bli roligt för honom! Dock hoppas jag att tiden går fooooort tills nästa torsdag för då kommer han hem igen, haha! Men, men, blir en del jobb för min del, så tiden går rätt fort ändå. Synd bara att jag jobbar på lördag, Tomi ska ha födelsedagsmiddag/fest och det missar jag :( Och så ska paui, Sofie och Sofie ut också och de kommer jag också missa. Men pratade med Paui tidigare ikväll, och de kommer förmodligen in och hälsar på mig lördag natt :) Sen så blir det middag med tjejerna någon kväll nästa vecka, det ser jag framemot JÄTTEMYCKET då vi inte setts på ett tag.


Sitter och pratar med Anna på msn nu, och börjar längta lite smått efter Alanya. Blir säkert inte att vi åker ner förrens nästa sommar, men då hade jag velat vara där ett tag (kanske 3 månader, får se hur de blir med jobb & så.. kanske kan ta tjänstledigt!?) Och måste fixa med lite saker här i Sverige så blir tidigast nästa vår/sommar, men drömma går ju =)  Hade varit mysigt att fira nyår i Alanya, men i och med att vi firat de där 2 år i rad så kan det ju vara en ny upplevelse att göra det i Sverige denna gången (även vår 2 åriga förlovningsdag, tiden går fort!)

ALLTSÅ, att jobba på Mcdonald's är inte bra för mig. Jag har gått upp 3 kg den senaste månaden. I'm sooooon going to be a FAT ASS. Det är ju så smidigt att käka där istället för att ha med sig hemifrån. Måste skärpa mig. Har sagt att jag ka sluta röka den 5 oktober (eller dra ner på det, inte röka på vardagar osv) Haha, får se hur det blir med det. Selim lär ju aldrig kunna sluta, och jag ska inte skylla på honom, men ser jag han röka kommer jag inte kunna hålla mig ifrån :S Men jag hade ju tänkt börja träna också, och de kommer jag ALDRIG orka om jag rökar så som jag gör nu. Jag blir ju fan anfådd när jag cyklar hem från jobbet (okej, det är motvind och lite uppförsbacke, men ändå....)


Shit, vad jag babblar på. Imorgon är det iallafall löning (min favoritdag på hela månaden of course ;) Dock är det kanske inte LIKA roligt att jobba då som ni kanske förstår. Blir 11.45-20.00, ska iallafall bli skönt med sovmorgon. Och så får jag skynda mig hem till idol imorgon kväll, det är dagens höjdpunkt numera. Inget festande, kommer ändå vara död imorgon så är skönt att slappa.


Kanske ska surfa runt på lite clothes shops nu, dock är det farliiigt (vill ha allt!)

Ska nog snart gå och lägga mig, är riktigt trött nu.


Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0