Tuesday

vaknade upp, rejält utslagen vid 8 imorse ca 20 min innan jag var tvungen att åka, och på den tiden skulle jag duscha, äta frukost och fixa till mig så att jag såg ut som en normal människa. Det började med att det inte fanns något varmvatten i duschen, och då snackar vi ISKALLT vatten. Så det var ju bara till att glömma. Hann iallafall, med oduschat hår och lite lagom skabbig sådär.. Mjau, vad sexigt ;) Jobbet gick rätt segt i början, men sen flög timmarna förbi. Var dock lite halvt snurrig där framåt eftermiddagen av någon anledning (?). Dricker alltid kaffe på jobbet för att hålla mig någorlunda klar i skallen, men det hjälpte tydligen inte. Nåväl.

Satt och snackade med Caroline efter jobbet och sedan tog jag bilen hem. När jag var hemma gick jag och Sosso ut med hundarna i skogen, de var MINST sagt vilda. Puh.. Tror Idol går nu, så ska nog kolla på det. Hade tänkt slänga ihop en kladdkaka också om jag orkar  tur att ica finns :) får ta bilen ner, latmask som man är...

Mamma kommer hem om en halvtimma och då blir det även en av mina favoriträtter sushi! åh, vad gott, har inte ätit det på länge!

Iallafall nu i dagarna "firar" jag och Selim 2 år tillsammans... ♥ det är faktiskt exakt två år sedan idag sedan vi träffades första gången. Sjukt vad tiden går fort, minns den dagen som om det var igår :S Iallafall är ledig på fredag så kanske man ta & hitta på något speciellt :) tåls att tänka på.. han kommer iallafall hem från Tyskland på torsdag kväll, en vecka har verkligen gått sjukt snabbt! Jaja, ska tvinga med Sosso till ICA nu =)


Imorgon vankas jobb igen, 16-21. Var egentligen ledig men de frågade om jag kunde jobba då för vi hade för lite folk. Skulle egentligen träffa Frida imorgon och färga hennes hår, men svårt att säga nej när de frågar..  =/ behöver ju alla pengar jag kan få..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0