Tisdag

Ohhhh, vad mysigt det är att bo tillsammans med Älsk på "heltid"! Efter 2 års distansförhållande menar jag.. Idag vaknade jag upp lite tidigare, passade på att läsa mina bloggar & dricka lite kaffe. Sedan väckte jag Selim och vi tittade på lite sex and the city avsnitt (!) och sånt där. Åt även en god frukost med bröd, oliver, nutella, ost, gurka, tomat och såklart cay. Obligatoriskt numera. Jag klagar INTE :)

Sedan iväg på 5 timmars jobb mellan 16-21. Dock kändes det som 10 timmar, då jag var ute i lobbyn hela tiden samt städade överlobbyn. Det var drygt faktiskt... Blir några timmars jobb imorgon kväll också (hoppas jag får vara i kassan då, crossing my fingers!) och sen är jag ledig på torsdag. JAG LÄNGTAR!

Nu sitter vi och kollar på besiktas-manchester united matchen i stugan. Och så har vi ätit lite mat som jag hade med mig från jobbet. Nu har vi (omg, jag sa VI, menar mcD ;) en jättegod milkshake, nämligen skogsbär. Så kom in och köp den vettja!

Nu ska jag nog rota fram gårdagens godis som blev över från igårkväll. Blir nog att sätta på en film eller se om det finns något bra på tv:n.

Är ganska trött och lite halvt sliten, har rykit på en jobbig förkylning med hosta och rinnande näsa.

Idag kommer förresten Magyar och Tomi hem från Portugal (eller rättare sagt inatt).Ohh, har inte träffat min lilla ungrare på länge, saknar henne. Blir förmodligen att vi ses typ på torsdag får då är vi i Hylte... Gekås torsdag!?

Okej, nu ska jag gosa med min man. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0