Sweet Dreams




Åhhhhhh, jag älskar denna låten! Jag hörde den innan jag åkte till Alanya i augusti, och sen var vi på Havana och den spelades där och då blev jag helt galen.. Mjau! Resten av veckan gick ut på att gå till alla dj's och fråga om de kunde spela den, de flesta hade inte ens den förrutom Havana, men vi kom alltid dit så sent och då hade de redan spelat den =/ (de spelar tydligen inte två låtar i rad, FI FAN..)

Så nästan varje kväll vi kom hem runt 4-5 på morgonen satte jag på låten innan jag kunde somna. Kvinnan dansar som en GUD i denna videon också, förstår inte hur hon kan. Jag och Selim har övat lite men de ser bara dumt ut, haha.


Och förresten, jag har äntligen laddat in bilderna från Alanya på datorn. Jag längtar tillbaka, vill ha sol & värme nu!

Kommentarer
Postat av: Bib

Ok gumman, jag ska lära dig och Selim, vi tar det imorron! Puss!

2009-09-23 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0