Mysig dag med min älskling

idag vaknade jag ganska tidigt, satt vid datorn en stund innan jag väckte Selim. Sedan blev det gemensam frukost med minibaguetter och skrattande ko-ost i köket. Vi spelade lite tv-spel och fixade lite ärende innan vi tog skabbet in till stugan. Blev sedan en runda till stan, vi åt middag på restaurang Plaka. Blev kycklingspett för oss båda två, "det va gott" som Selim brukar säga :)

Nu har vi precis kollat klart på "he's not that into you" och ätit daimtårta och druckit te. Nu är jag sprängande mätt och kan knappt röra mig! Ska alldeles strax ta en dusch och sedan ev. se en till film om jag inte somnar vill säga.

Imorgon jobbar jag 8.30-17.00. Har ställt klockan på 7.30, så tidigt har jag inte varit uppe på väääääldigt länge. Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Därför är det ganska "tur" att jag jobbar på McDonalds, börjar sällan att jobba före 11. Sedan blir det jobb resten av veckan.

Imorgon åker Selim till Tyskland 1 vecka, kommer sakna den lilla skitungen. Jaja, jag håller mig sysselsatt, kan göra alla saker som man inte kan när pojkvännen är hemma (A) Typ läsa mina bloggar läääänge att höra en massa gnäll =D neeeee nu är jag elak. Puss på dig babe. (han läser vad jag skriver just nu)

Vill också säga Grattis till min Pappa som fyllde 50 år igår, samt min mamma som fyller 45 (eller jag menar 35 år) imorgon. Älskar er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0