myser med mig själv

har jag gjort idag. Jag är nämligen ledig idag! Jag sov ut lääääänge, men mamma "tvingade" upp mig vid kvart över 12 för att vi skulle gå ut med hundarna. Eftermiddagen har spenderats i liggande läge tillsammans med min laptop. Det har varit HELT underbart. Har druckit kaffe, läst bloggar, tittat på de 2 senaste One tree hills avsnitten + lite gossip girl och sedan läst lite tidningar.

Ikväll blir det ännu mer slapp med hemmalagad pizza, idol och svenska hollywoodfruar (? har totalt missat Anna Anka så får la ta och se ett avsnitt!).. Har även en splitterny brittisk cosmopolitan som väntar på mig.

Det enda som fattas nu är lite kladdkaka och vaniljglass till ikväll, men de hade ingen färdig på ICA när jag var där (och jag är inte SÅ på att baka om man säger så, men, men, vi får seeeeeeeeee!) Annars kan jag ju alltid ta skabbet ner och se om de har kladdkaka på konsum, det låter ganska lockande måste jag säga....

När jag är ledig så brukar jag alltid ta & städa mitt rum, men det är städat (?) för en gångsskull. Kanske ska ta & sortera upp mitt smink som ligger nedkastat i en plastpåse. Köpte nämligen en ny necessär på gekås när jag var där sist för att jag ÄNTLIGEN skulle få lite ordning. Ordning och reda gillar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaog. Jag är ganska slarvig, men försöker faktiskt förbättra mig. Har numera en kalender (har jag inte haft sen gymnasietiden :O), köpt pärmar för att sortera upp alla mina tidningar.. ooo.. ja de var la det, men alltid något iallafall!

Ska fortsätta driva runt här hemma nu, de saknas bara ett par rosa mystofflor samt lite spöregn ute så är höstmyset i full gång.. i'm liking IT (!!!!?) haha. sick dick på det.

Heråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0