MÄTT!

Shit, nu är jag proppmätt, känner att jag kanske inte skulle klämt i mig den där sista kladdkakebiten. Men gott var det! Jag, mamma och sosso bestämde oss för att åka till gekås imorgon. Har en del saker som jag ska köpa; bla mystofflor, bryn och ögonfransfärgning och ev. ett par höstskor & ett playstation till ungen i familjen.. höhö. Men får se vad jag hittar, brukar bli lite småtjaffs iaf :)

jag är sjukt trött på min bloggdesign nu, dock vet jag inte om jag är tillräckligt teknisk för att orka/kunna fixa en ny. Suck! i-landsproblem. Får la leta rätt den där "designa din egen blogg" bloggen. Får fixa det när jag är ledig...


Vet inte om jag skrivit det innan, men hösten är skön på det sättet att man kan få en nystart. Ska införskaffa mig en anteckningbok där jag ska skriva upp lite planer & mål som ska genomföras eller FÖRSÖKA genomföras innan året är slut! Life is too short som man säger, så bäst att ta tag i saker & ting istället för att skjuta på det (som jag tyvärr är ganska bra på att göra =/) mycket dålig egenskap... ska förhoppningsvis bli ändring på det inom kort.

Ska alldeles strax sova, är som vanligt dödstrött (dock har jag svårt att sova ändå, kan bero på att jag jobbade natten i helgen, tar ju sin lilla tid för mig att ställa om sig på vanlig tid igen)


Och förresten, imorgon börjar nya säsongerna av the hills och the city. JAG L Ä N G T A R!! (mtv.com)

Nej, nu blir det sängen.

ps. har jag sagt att jag är sjukt shoppingssugen? Blir ju inte direkt lindrigare av alla fina höstgrejjer som kommit till affärerna/online shopparna nu.. får säga som magyar, de gäller att hålla i visakortet annars blir det farliiiiiiiiiiiiiiiiigt.

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0