Lördaoooog

Vaknade för ca 3 timmar sen. Har knappt rört mig ur sängen, jag är döööööööd. Dricker lite kaffe nu för att vakna till liv. Ska snart hoppa in i duschen och sen röjja upp här hemma för att sedan sticka till jobbet vid halv 7. Hoppas jag överlever, men det tror jag nog ;) känner mig inte SÅ grymt peppad till jobb, men de jobbar roliga människor ikväll så det underlättar ganska mycket om man säger så.

Note to myself

- Köp cigg
- Lämna tillbaka filmerna till hemmakväll

Ska spela lite okey på facebook nu & dricka upp mitt kaffe. Blir nog lite update i och med att jag jobbar både i natt och sen imorgon eftermiddag till kvällen. Men på måndag är jag ledig (än så länge...) Ska passa på att jobba så mycket som möjligt nu när Selim ändå är i Tyskland  (han kommer hem nästa vecka på torsdagen). Jobbar tisdagen nästa vecka och lördagen så hoppas att de ringer in mig. Vill gärna komma upp i minst 100 timmar nu i september. Money, money, money..

talk to u later gurls^^

ps. har försökt ladda upp bilder på bloggen från Alanya men det mobila bredbandet är så segt, så får göra det när jag kommer hem till Hylte istället ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0