Gekås, jobb & nu blir det FEST!

Hej babes!

Har lite bråttom men ska iaf försöka knappa ihop ett litet blogginlägg. Dagen började med att jag, mamma och sos åkte till gekås. Köpte en massa rengöringsprodukter, 2 playstation spel, godis och.... ja that was it typ! Och en mascara & en flyttande eye liner. Detta kalaset gick på ca 600 spänn men det var det värt! :) Träffade även magyis där min goa ungrare (som jag inte träffat på länge saknar diiiiiiiig) Iallafall. Blev även god kinamat till lunch. Ikväll har jag jobbat mellan 16-21. Det gick bra och tiden gick snabbt även om jag inte hade rast. Nu sitter jag i stugan, är inne på min andra öl! Ska på fest hos min jobbarkompis Emilia och sedan vidare till Corner. Blir många från jobbet, så det blir nog hur bra som helst. Nej, nu ska jag dricka öl & sen ringa o fråga om vägbeskrivningen. Blir nog hur bra som helst, kommer bli en kul kväll i thinK (turkenglish)


Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0