End of the week

Ursäkta för den dåliga uppdateringen, har helt enkelt varit lite busy. Har ju blivit en del jobb denna veckan, som vanligt.. Iallafall.

Igår var vi ute i Haverdal och firade min mosters man som fyllde 50 år. Först var det lite tilltugg när vi kom dit såsom morotstavar, gurkbitar, olika röror, ostar och kex och en välkomstdrink. Sedan grillade vi ute i trädgården. Maten var verkligen himmelsk (är hungrig när jag tänker på det!). När det började bli lite kallt så gick alla gästerna in på altanen, där det bjöds på tårta, kaffe och olika snapsar. Dock drack jag ingenting, då jag började jobba igår vid 21.

Det var ganska okej igår på jobbet, eller, ahh, det var svinmycket folk och köket var lite slött ibland, så folk var lite smått tjuriga, men what to do liksom. Vi hade tävling igår mellan 2-3 om vem som sålde mest. Jag kom 2 utav 6, men jag ville ju vinna :( jaja, så kan det vara. Hade även stängning igår och vi var 2 stycken som saknades. Så snacka om att det var mycket vi behövde göra. Jag tror vi var klara där strax innan 7 imorse. 

Har sovit nu, vaknade vid 14. Hade en massa konstiga drömmar, så kan inte direkt säga att jag sovit bekvämt. Nu sitter jag, Selim och Sosso och tittar på VMA. Lite lagom söndagsslapp sådär. Snart ska jag och Selim träffa Tomi och Ina, de kommer och hämtar upp oss så vi får se vad vi hittar på :)

Jag är ledig ganska mycket i oktober (iallafall de 2 första veckorna), jag vill att jag och magyar ska åka till London. Men vi får la se hur det blir med jobb och så. Selim åker iallafall till Tyskland på torsdag för att hälsa på hans pappa och syster och blir borta en vecka.


Ska dra mig, och JA, jag ska ladda upp foton på facebook och här :P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0