Beauty Sleep

Vet ni vad som är riktigt härligt?

Att gå och lägga sig & sova när man är RIKTIGT trött och vet att man kan sova 10 timmar, och när man väl sovit och när man vaknar så är man riktigt utvilad.. Best feeling in the world! ♥

En tjej skrev till mig på bilddagboken (hon hade läst min blogg) och undrade lite om hur det går till att söka uppehållstillstånd! Har ingen större koll på vilka mina läsare är, så om ni också har turkiska pojkvänner och/eller kanske är mitt uppe i sökandet/eller funderar på att söka UT så får ni jättegärna lämna en kommentar eller två (gärna bloggadress med, jag är ju som sagt "lite" bloggaddict! =) Och om du som läser detta och skrev i min bilddagbok, jag har lämnat min msn i din gästbok så det är bara till att adda (det är skönt att prata med människor som har varit/eller är i samma situation som sig själv! :) Nåväl.

Ja, nu babblar jag på som vanligt, but u get the point. Nu blir det att soooooooooooooooova =D


Iyi geceler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0