Tuesday. Tisdag.

Jag ska bekänna en sak: Jag har skaffat mig en otroligt dålig vana! De dagar jag är ledig så går jag för det mesta upp 8.30. Lyckas vara vaken en timma och sen så sloknar jag av på soffan igen (städar alltid mitt rum och sen går och "vilar" efter det, beter mig som en gammal tant ungefär, dock har de nog mer energi än mig). T ex igår jag sov 2 timmar på förmiddagen och sen 2 timmar på kvällen. Detta kan ju INTE vara normalt..!?? Kommer inte ens ihåg senaste gången jag kände mig utsövd och normal. Kanske lider av järnbrist? Something is not right iallafall... ber om ursäkt för att jag kanske är lite off/tråkig/whatever de senaste dagarna/veckorna men det är iallafall så det ligger till och jag hoppas som sagt att det vänder snart. Tills dess är jag tyvärr som jag är, gahhhhhhhhhhh.

Nu ska jag iallafall få i mig lite mat, kom på att jag inte käkat något idag. Det blir broccoligratäng med köttbullar. Selim äter nog inte det så han får stuvade makaroner och sen våfflor som han älskar :P
Huslig jag är, eller huuuuuuuuuuur. Och dessutom ska jag sova riktigt tidigt ikväll, så får jag hoppas på att jag mår bättre och är friskare imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0