Tråkig lördagskväll

usch, tycker verkligen inte om att vara själv så här länge, kom hem från jobbet vid halv 5 och sedan dess har jag i princip inte gjort någonting.. Jag har surfat runt lite på nätet och läst bloggar, suttit på facebook & spelat okey, lagat mat (pasta med pastasås) och kollat på tv lite (paradise hotel). LAMT med andra ord. I och med att jag var ute igår och dessutom inte sov så många timmar i natt är jag dödligt trött. Som tur är har jag piggnat till lite efter att jag käkade..

jag ska ju jobba 01-04, det brukar gå väldigt fort som tur är. Dock jobbigt att köra hem helt ensam till hylte =/ Men, men, vill gärna hem & sova i min egen säng med min älskling istället för att vara här själv en natt. Så det ska nog gå bra :)

Och dessutom är jag ledig imorgon, hur skönt är inte det liksom :D ska nog försöka vakna i tid och gå på skeppshults julmarknad iallafall en stund (hörde att ni var där idag Frida, så tråkigt att vi inte kunde ses där pga jobb :( måste ta oss tid och träffas innan ni åker!!!)

Nu ska jag diska undan här lite, fixa mig och packa mina grejjer sen tuffar jag in till centrum and get it over with ;)


Helena

Kommentarer
Postat av: frida

ja, de var ju typiskt att du fick jobba, men vad gör man ;) vi får försöka hitta en dag vi kan ses :)

2009-11-29 @ 16:22:41
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0