Tooooooooorsdag

denna veckan har gått rysligt fort, fastän jag inte gjort så mycket direkt.. Har mest varit hemma & slappat, lite småtrist faktiskt.. saknar faktiskt att jobba och tjäna pengar. Selim har varit i skolan idag som vanligt, och sen så var vi och handlade med mamma. I eftermiddags gjorde vi våfflor och tog jag mig en liten tupplur som vanligt, haha!

Har även hunnit titta på "this is it", den var bra, väldigt imponerande faktiskt, med tanke på att han var ganska gammal ändå, iallafall för att dansa så som han gör. Rest in peace.

NU då, vi sitter och följer vårat bett, det går ganska bra men det är alltid något som fuckar sig så får hoppas på det bästa.

Klockan 9 börjar Europe music awards på MTV och det ska jag se såklart! har längtat efter det hela veckan, hoppas the sexiest person alive är med, min favorit BEYONCE =) Fyfan, att man kan se så bra ut är ju helt sjukt!? snygga kvinna!





jag har köpt risgrynsgröt, juligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0