snart dags att jobba..

Ska alldeles strax byta om till jobbkläder och sen rulla bilen in till centrum & jobba ett par timmar nu på natten. Sosso och Selim tittar på transformers nu, men jag har inte följt den eftersom jag har suttit på facebook och spelat okey halva kvällen :) Det är verkligen beroendeframkallande, men självklart är det mycket roligare att spela det "live" med en cay & lite cigg på någon varm uteplats i turklandet :) Ångrar att jag inte köpte med ett okey-spel i september men de hade ju tagit ganska mycket plats, tyvärr! Köpte ett backgammon istället så får ta det nästa gång vi är i Turkiet.

På tal om turkiet & alanya så saknar jag det extra mycket just nu. såg en video som en tjej gjort från hamnen och hörde "dunket" och fyyyyyyyyy, vad jag vill åka dit (okej, ganska inte just nu, då det mesta är väldigt dött) men i sommar. Har dock en del att fixa innan dess, av olika anledningar så kan vi inte åka till Turkiet (just nu). Hoppas verkligen allt är fixat tills nästa sommar för det vore skittråkigt att inte åka ner överhuvudtaget :( Om det går och fixa kan jag dock tänka mig att stanna nån/några månader om allt ordnar sig! Men, men, får se vad som händer, ett par månader är det ju allt kvar, först blir det JUL & NYÅR, which i love, och sen får jag ta tag i resten helt enkelt. ALLT GÅR BARA MAN VILL, RIGHT?!

Nu har Selim varit här i 2 1/2 månader, helt sjukt vad tiden går fort! Han har lärt sig väldigt mycket svenska, han förstår i princip allt man säger till honom, och han kan svara på mycket också. Skönt med framsteg, det gillar vi!

Nu måste jag skynda mig så att jag inte kommer försent till jobbet!


Kommentarer
Postat av: frida

MAN, va fort han lär sig de lilla livet. jag har fortf inte träffat er sen jag kom hem! detta är illa! jag och anna åker ju snart! vi måste fan träffas alla innan vi drar ner. ska ni möjligtvis hänga nåt med din mamma i skeppshult på lördag? jag och anna kommer dit på lördag iaf :) papi är ju där! dra er dit fan ;)

2009-11-22 @ 10:58:29
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Jian

Ja, det är fan helt sjukt att vi inte träffats.. =/ måste ta tag i det ju, jag jobbar inte så jättemånga fredagsnätter längre så vi borde ta o kunna hitta på nått snart :) ja, mamma ska med vara där, jag o Selim drar dit på lördag då så ses vi babe :D längtar!!

2009-11-22 @ 13:45:27
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0