sick dick

Jag lyckades hitta 7 stycken julklappar! inte illa! Köpte olika julklappspapper också, så nu ligger de fint inslagna och gömda så inga nyfikna barn (läs Sosso) kan hitta dem. Köpte lite godis också, annars inget speciellt! Var tur att jag inte hittade så mycket till mig själv, för syftet var ju att enbart handla julklappar. Kollade även runt i lite skoaffärer och MQ outletten. Synd att de typ ALDRIG tar in något nytt där, de första gångerna jag var där hittade jag alltid ngt men du var det bara samma tråååååk. blähä.

Skulle egentligen titta på "ullared" ikväll men jag somnade 5 min innan det började och sov till 21.45! Way to go gurl ^^

Har fortfarande ont i halsen som fan och rykt på en jobbig huvudvärk nu som vägrar släppa, yippehoooooooooooooooo

känn bitterheten.

och förresten..

JAG ÄR HELT STÖRT SUGEN PÅ ATT ÅKA TILL THAILAND!
tänk paradisstränder & solen, GOD thaimat, billig shopping och att man kan leva lyxliv med massage och spa för typ inga kronor alls. Nu gäller det bara att det punga ut några saftiga tusenlappar till själva resan + lide fickpengar. Sponsring någon!?

Nästa helg är det jag som spelar på stryktipset & eurotipset (IGEN och IGEN och IGEN.. men en dag, DÅ ska jag vinna så det så!)


Bara 52 dagar kvar till JULEN! När "får" man egentligen börja pynta folks!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0