shots

Tjululu.. har inte uppdaterat här på ett tag, har helt enkelt varit ganska busy, främst med jobb, men har ju som jag tidigare skrev hunnit med en utgång också :)

Jag jobbade igår mellan 9-20, de ringde in mig lite tidigare så why not.. behöver alltid lite extra pengar. Dagen var lång, men överlevde gjorde jag ändå ;) Sedan kom Emilia och mötte upp mig efter att jag slutat och vi körde till stugan och började förfesta! Jag fixade iordning mig samtidigt som jag drack mitt nyinförskaffade vin, perfekt kombo måste jag säga. Sedan kom Sara och slutligen Carro som hakade på i sista minuten. Så vi satt och tjattrade om det mesta och lyssnade på musik innan vi tog taxi in till stan runt halv tolvtiden. Vi gick in en snabbis på Robert's, har aldrig varit där innan men det verkade sjysst. Sara och Emilia gick vidare och jag följde med carro hem till henne för att hon skulle byta kläder och resten av kvällen spenderade vi på the corner och la coca! Det var en kul kväll, och självklart avslutades den på donken innan vi tog taxin hem för att nana!

Har hoppat in och jobbat ett par timmar extra nu på dagen, hade ändå inget för mig plus att jag är ensam i stan    :( Selim ska ut med sina vänner ikväll och sosso åkte hem till hylte idag. Alla som stod i kassan på jobbet blev målade som tigrar i ansiktet, hade typ "tema" helg eller vad man nu kan kalla det. Har precis tvättat bort det nu, people kollade lite konstigt på mig när jag tog bussen hem innan :P

Nu ska jag bara slappa, kanske sova en liten stund. Ska jobba ett par timmar i natt också, så vill gärna inte vara för trött då jag ska köra  hem till Hylte sen efter 4.



Jag på jobbet för ett par timmar sedan, graowr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0