Pasta med pastasås

snart ska jag gå och göra pasta med pastasås (denna gången blir det tomatsås med oliver) man måste ju variera sig lite ;) Selim är lite cranky, för han är så trött på den maträtten nu. Men jag tycker det är gott, och dessutom går det SNABBT. Perfekt för ett litet lazy ass som maj. yawyaw.

idag har jag jobbat som vanligt.. finns inte så mycket att tillägga om det.. Selim kom o hälsade på mig där och käkade lite mat efter att han varit hos frisören. Det var riktigt mycket folk där ett tag så hann knappt prata med honom. Men när man har något att göra går tiden alltid fort, and so it did today too.


Alltså, jag trodde att jag skulle tröttna på skräpmat när jag började jobba på McDonald's.. det är verkligen precis tvärtom.. (A) Skulle lätt kunna äta chickenwrap och cheeseburgare every single day. Idag åt jag två cheese, im lovin' it (hehe). 

åh gud har inget roligt alls att skriva, dagarna är ändå ganska lika nuförtiden ändå!

so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0