och så var det måndag igen..

jaaa, och det kändes.. Dagen har känt väldigt grå och lite småtråkig.. Jobbade idag, det var skitmycket folk och ganska stressigt plus att vi var för lite folk.. fick inte min andra rast buhu :( men, men, what to do, jag är iallafall ledig imorgon och på onsdag vilket är sjukt efterlängtat då det känts som jag jobbat konstant nu i två veckor.. Gött när jag får lönen iofs så ska inte klaga allt för mycket :P

mitt rum ser ut som FAN, får panik när det är så stökigt, dessutom har jag lyckats välta ut ett helt oboypaket över hela min resväska som jag brukar ha när jag är i halmstad så allt är nedsmuttsat (inkl. hela min sminkväska!) KUL, eller hur haha.. som sagt får ta tag i det imorgon, är helt sjukt trött, så ska nog tacka för ikväll! Natti på er alla, hörs imorgon när jag är more alive än jag är nu!

ps. var och kollade lite igår på skeppshults julmarknad, köpte en jättefin röd lykta som jag ska pynta mitt rum med så fort jag har städat =) (har inte hunnit julpynta, ska göra det imorgon vilket ska bli sååååååå mysigt!) ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0