New week again

jag har så rysligt ont i halsen, eller ja, den ömmar rejält och jag vill verkligen inte bli sjuk! Så dålig tajming, eller det är det väl alltid!? Dessutom är jag skiträdd för svininfluensan, ska vaccinera mig denna veckan (antagligen imorgon). Dock vet jag inte om jag får göra det när jag har ont i halsen (om det räknas som infektion....?) så hoppas att det blir bättre tills imorgon.

 November; en av de allra tråkigaste månaderna på hela året. Kallt och ruggigt är det, ska nog stanna inne hela jävla månaden under mitt täcke de dagar jag verkligen inte behöver gå upp ;) Nej, usch, så deprimerande. Men snart så är det DECEMBER med jul&nyår och allt vad det innebär så det ser jag framemot jättemycket!

Jag sitter och inte gör något speciellt, hade gärna kunnat gå och lägga mig ett tag till =) Idag ska jag och Selim åka till Gekås och shoppa lite efter hans skola är slut vid 12! Jag ska främst fokusera på att handla julklappar, men det brukar ju alltid slinka ner ganska mycket när man ändå är där! Får la leva fattigt tills den 25 november annars, är verkligen inne i shoppingperiod och hade lätt kunnat bränna min lön (eller ahh, det som återstår av den) på nån/några dagar.

Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen/soffan igen. Får skylla på att jag är "sjuk".

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0