LEDIG idag & Gekås

Idag hade jag min lediga dag efter 7 dagar fyllda av jobb :) Det var verkligen välbehövligt, känner mig som en helt ny energifull människa. Jag har iallafall sovit ut och det var sååååå skönt. Jag älskar att sova och slippa vakna av att en väckarklocka ringer. Must be the best ever!

Jag körde och hämta Selim hos sina vänner och sen hämtade jag Magyar (ringde och väckte henne en halvtimma innan och frågade om hon skulle med oss till gekås!)

Så vi tog bilen dit, blev mycket catching up då vi inte setts på typ 100 år :O
Vi spenderade ett par timmar därinne och shoppade. Var faktiskt inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara, i och med löning. Vi spenderade nog mest tid på julavdelningen, jag har köpt min första DUK ever in my life (till mig själv alltså), spraysnö och fina blockljus. Ska fixa iordning lite så att det blir julfint här hemma tills första advent. Hade en underbar dag tillsammans med min magyar och´min man iallafall. Avslutades med god kinamat, det tar energi att vara därinne asså ;)

nu har jag kollat på mina serier och käkat massa godis så nu blir det nog snart sängen, är sååå trött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0