Geeeeeeee mig lön nu =)

14 & 16 dagar kvar till lön, gaaaaaaaah, det är en lång tid, speciellt när man börjar bli lite smått pank (!). Har iallafall spenderat kvällen med att skriva upp olika julklappslistor, så nu vet jag precis vad jag ska ge till alla.. Superbra. Ska köpa (eller rättare sagt beställa) de mesta klapparna så fort jag fått lön så jag har det avklarat! JAG ÄLSKAR JULEN OCH JULKLAPPAR, och speciellt när man vet vad man ska köpa. Kommer bli en mysig och bra jul, det känner jag på mig. Skönt att vara ute i god tid dessutom.

Idag då... har jag min lediga dag. Superskönt! Vaknade tidigt som vanligt och sen körde jag Selim till skolan. Har inte gjort speciellt, mest fixat & sånt här hemma. Varit ute med hundarna 2 gånger dessutom. Ska alldeles strax sova, klockan börjar bli alldeles för mycket som vanligt. Denna dagen har bara rusat förbi, som alla andra dagar, i och för sig sov vi en stund framåt eftermiddagen & kvällen så dagen har känts så kort!


Och just det, hittade marängsviss på frysen i Konsum innan, fan vad gott det var! Ska lätt köpas igen. Yummi!

Ps. är det bara jag som blir SJUKT shoppingsugen när man ser på "ullared"? GAH LÖN SOM SAGT, "hadi hadi mekmek" mahahah (de enda turkiska orden sosso kan typ, ekmek (dock säger hon det lite knasigt höhö) & hadi hadi. ds.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0