Fredag

Igår så SOV jag länge, det var gushi. Sedan tog jag och Sosso bilen in till stan, jobbade mellan 15-20. Sedan körde jag skitsnabbt hem till hylte igen, bytte kläder & sminkade mig och körde sedan in till stan igen. Skulle nämligen ut med några tjejer från mitt jobb, lite spontant sådär! Det var riktigt roligt, var ju typ 100 år sen jag var ute sist. Det blev Corner hela kvällen, eftersom de är typ bara de som är öppet på en torsdag. De var på mårtensson innan jag kom, men de stänger vid halv 1.

Idag har jag jobbat mellan 11.30-15.00. Ska nog aldrig mer dricka och jobba dagen efter igen, jag kände mig jätteskakig och seg idag. Blä, för det! Men, men, nu är det gjort iallafall. Tiden gick ganska snabbt som tur är.

Egentligen var det tänkt att jag och Selim skulle ut ikväll. Sosso och Amanda skulle nog hänga med. Men vet inte om jag är så sugen längre!? Får se vad Selim säger. Dessutom är jag i princip pank snart, så kanske borde leva lite fattigt tills onsdag iallafall. Den som lever får se, som man säger. Skulle allra helst vilja bli SERVERAD en god middag & kolla på Idol och en bra film.




Nu kom mamma, sosso och moses till stugan, ska gå & prata lite med dem nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0