eyy yoooooo

HAJ!

Idag är jag faktiskt på ett väldans bra humör, fredag me likey! Det är, och kommer alltid vara något speciellt med fredagar! Jag och Selim har tuffat in till stan, hyrde massa filmer (4) och köpte massa GOTT, cola, ben&jerry's och chips! Först såg vi L.A gigolo med Ashton, massa sex i den filmen, tips till alla er kåtbockar, mahaaaaaaao. Och sen såg vi även klassikern Tomb raider 2 & Poisedon som gick på 5:an ikWäll!

Nu är jag färdigfixad för jobb, 01-04! Det ska faktiskt bli KUL! har varit ledig alldeles för länge nu känner jag.. dags att jobba & tjäna in lite cash =) ska ut och ta en cigg nu och sen köra.

Imorgon ska vi BADA =D mer om det later on...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0