dead meat

jag känner mig sliten, har jobbat x antal dagar i rad nu, blir två dagar till innan jag är ledig på onsdag.. Sen drar det igång igen.. ska egentligen inte klaga, är väldigt glad att jag har ett jobb och dessutom trivs jag ganska bra, desto mer man lär sig desto bättre blir det. Det är bara så tradigt att jobba kvällen tycker jag (typ vardagskvällar). Har gjort det en del nu, och blir även en sådan tid imorgon (eller idag rättare sagt). Men det är bara till att bita ihop!

jag längtar jättemycket till december, den 1 december känns såååå mycket bättre än vilken novemberdag som helst. November måste vara den tristaste månaden som finns, typisk "mellanmånad" med bara regn & rusk, blä! Likadant med jan & feb.. Sen brukar det bli lite lättare framåt våren.

Och som alltid, TIDEN GÅR SÅ OTROLIGT FORT.. Det känns verkligen som jag måste börja prioritera min tid bättre, för det känns inte som att jag gör det just nu. Kan iofs bero på att allt är så mörkt så att man inte har någon energi alls. Men det ska det bli ändring på, hopefully!

Imorgon, new week.. Klockan står på 9.30, har en del ärenden att fixa innan jag börjar jobba (såna där tråkiga saker som jag har skjutit upp i en halv evighet tyvärr! =/) men måste ta tag i det nu, så att jag kan kryssa över det sen i min "to do list". Thank god måste jag säga för min kalender, hade inte överlevt utan den.

- Helena J - thoughts thoughts thoughts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0