chill out

Ser att klockan börjar bli alldeles för mycket igen.. suck.. timmarna flyger iväg, och imorgon bitti när klockan ringer kommer jag svära över att jag ALDRIG lägger mig i tid!

Idag har jag iallafall jobbat på dagis för en gångsskull,  var en skön omväxling faktiskt. Hade stängning idag så var hemma strax innan fem.

Har käkat massa god thaimat idag samt kladdkaka med grädde så är typ som en rullande boll nu! Och har dessutom kollat på mina TVÅ ABSOLUT BÄSTA serier! The hills & The City

Kristin Cavallari har så satans snyggt hår samt klädstil! gimme money fan. Ska nog ta och slinga håret hos frisören för omväxlingens skull efter löning, är så dödligt trött på min utväxt nu att jag kan kräkas. Oh well, time to sleep!





Kristin Cavallari från the hills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0