Weekend is over

Har haft en mycket bra långhelg! På valborg så åkte jag och ina in med skabbet och hämtade upp hennes pojkvän Tomi och hans kompis Valon. Åkte till McDonalds och hämtade lite mat och sedan hade vi förfest i stugan för att sedan dra in till stan och Moon. Jag fick i mig något (för) mycket champagne (tomi var för generös =) så jag åkte hem lite tidigare runt halv 2 och somnade gott i min säng! Tack för en rolig kväll iallafall!

Fredagen gjorde jag inte så mycket, kände mig lite sliten så jag och ina körde hem till Hylte och jag lagade lite mat och kollade på tv (var ensam hemma så hade den stora tv:n för mig själv) innan jag sussade gott vid 12 snåret.

Igår (och idag) jobbade jag mellan 22-06 på McDonalds sedan hem och nana (var ljust ute när jag var hemma!). Vaknade vid 13 och sedan åkte jag och pappa hem till hylte igen. Gissa om jag är trött nu..

Nu har pappa åkt iväg till Thailand iallafall (mamma är och lämnade de på tågstation i Halmstad just nu)
Sedan så har även Frida, Mensur, Ela och josse åkte till Alanya idag, något avis, JA!

Men om 3 veckor är det min tur ♥

Nu ska jag sysselsätta mig med lite tråkigheter, ska dammsuga vardagsrummen, hänga upp lite tvätt, städa mitt rum, duscha osv osv osv.. Skulle även översätta någon meny från engelska till svenska gahh..


hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0