Torsdag

Vaknade riktigt tidigt idag, närmare 8.30 (av mig själv dessutom!) Inte illa! Idag är det min första (eller tekniskt sett den andra) lediga dagen på 10 dagar! Igår skulle jag egentligen jobbat men det var så många barn som var borta så jag åkte hem till Magyar och väckte henne och spenderade lite tid där! Sedan åkte jag inom McD för att hämta ut juni och juli schemat plus att jag fixade två tider då jag inte kunde jobba.

Idag kommer pappa hem ifrån Thailand, ska bli intressant att se vad han köpt och hur de har haft det! Tyvärr gick ju  kameran sönder, men han har fotat lite med sin mobilkamera iallafall. Måste dock tvinga pappa att köpa en ny digitalkameran innan helgen då jag åker, M Å S T E ha med en kamera till Alanya. Det blir att åka hem till Hylte idag, ska se över vad jag behöver tvätta, ta fram resväskan och börja packa lite smått.. Ska ta med lite grejjer åt Menzur och Frida också, det ska nog få plats, har typ alla mina sommarskor och sommarkläder hos Selim ändå!





 3 dagar kvar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0