the day before departure

Gårdagen var väldigt lyckad och mysig tycker jag allt! Erika var den första som kom, så jag Ina och Erika satt ute på altanen och snackade, och fixade med grillen (ina) samt den övriga maten(ina + mig själv)  Eljesa var även där en sväng innan hon drog vidare! Maten blev lite fördröjd men fint folk kommer ju sent heter det haha =) Så sen runt 10 så var vi alla på plats (jag, ina, erika, lydia, igor och tomi) då vi käkade gott kött, bearnaisesås, sallad med majs, rösti och potatisklyftor. Och öl på det! Kan ju inte bli bättre..

Sedan blev det lite snacks + sällskapsspel! Drog hem runt halv 3 tiden och sen sussade jag gott!
Idag känner jag mig lite trött, ska snart neråt till tha city och göra lite ärenden!

Klockan 2 inatt (9,5 timma kvar!) kör jag och pappa från Hylte mot köpenhamn flygplats och sedan så lyfter planet 6.20!
Resväskan är nästintill färdigpackad + att jag har städat mitt rum idag! Det var la dagens goda "gärning"

Ska bli jäla intressant att se hur mycket den kommer väga när jag har stängt den (får alltid väga den hemma innan haha) men hoppas att jag klarar mig så jag inte behöver ta ut en massa thinKs igen.. (VADDÅ JAG BEHÖVER 15 klänningar mahahhaa.. okej, där överdrev jag lide!)..

Nu får jag kila ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0