roadtrip till gekås ----> grilla ikväll

♥ Jag vaknade som vanligt tidigt (är fan riktigt stolt över mig själv!). Sedan åkte jag och daddii och hälsade på farfar och sedan började jakten på en ny digitalkamera vilket inte gick sådär jättebra. Så det fick bli en liten spontan roadtrip för mig och magyar till Gekås! Dock var kön in dit så jäla lång (skulle iofs bara köpa slingkit) så det sket vi i! Men det blev lite inhandlat ändå! Köpte digitalkamera (den rosa var slut buhuu) samt minneskort och sedan köpte Ina 3 (!) par skor på typ 20 min. Sedan gick vi med bestämda steg till MQ där vi faktiskt köpte lite presenter till våra kära boyfriends (jag och magyar är bäst fan) ÖVERSÄTTNING TILL SELIM MAHAHA = WE BOUGHT (b'day) presents for our boyfriends mahhaa, puss S ;)  Jag och Ina var inne i sexshopen med, det roliga var att det var typ mest 50 + där iuuuuuuuu. 

Sedan blev det hemfärd (never boring with magyar) vi sitter mest och sjunger och shakar så det gick fort.
In på konsum och köpa KÖTT och lite tillbehöver samt slingkit. Så nu i eftermiddag har jag blivit liiiide blondare tack vare min kompanjon! Det ser rediigt bra ut måste jag säga. Nu har vi piffat till oss (MAHAH magyar smyglääääääääser faoon) och snart droppar la folket in och man kan ta den första ölen. Ina har förberett sig själv genom att käka nudlar ("det behövs fan energi för att LAGA maten) så nu hoppas jag att vi får vårt kött välgrillat av the master!

Dagens citat av vår allas ungrare
Jag: Den är billigare (om hårfärgerna) men det blir inte lika blont då..
Ina: DO U WANT BLOND OR CHEAP HAIR?!?!




                                                                                          Jag och Älsk badar 
                                                                                               2 dagar kvar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0