My lips like sugahhhhhh





Åhhhhhhhhh, jag vill köpa en klänning jag har sett på gina tricots hemsida (i och för sig har jag sett mycket jag vill ha där!) Kanske ska ta en runda på stan imorgon innan jag jobbar?! har inte varit i stan på hundra år, får se om jag lyckas ta mig dit imorgon eller lördag samt tigga lite pengar av min söta mamma ( i know u r reading mama)

Idag har jag jobbat, sista dagen på dagis för denna veckan. Jag och mamma har bara slappat och käkat choklad och druckit en jävla massa iste ikväll. Nu ser jag att hon har deckat av på soffan, IGEN, haha..

Och jag är nästan frisk nu, eller har iallafall ingen feber, nu har jag "bara" ont i halsen så jag är definitivt på bättringsvägen!


hugs

Kommentarer
Postat av: Bib

Ja Vissa av oss är ju uppe med tuppen!!

2009-05-15 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0