later..

Yes, då var allt fixat inför morgondagen; har hämtat alla stuff plus lagt ner allting i min resväska. Blev dock lite småchockad när jag såg att resväskan endast vägde 16,4 kg trodde att den skulle väga waaaay mycket mer. Jaja, jag klagar inte. Alltid när jag har åkt innan så har jag fått tagit ut grejjer igen but not nowwwww! Så det var gushii tycker jag! Kanske t o m kan trycka i lite mer saker sen när jag tvättat färdigt, haha! Så mycket kläder som jag har med mig så kan jag byta om tre gånger per dag!

Träffade Ina och tomi innan på ica, haha, hon skrämde fan livet ur mig (hon såg mig, jag såg INTE henne). Var även över at her place innan och har satt min ipod på laddning där så jag kan ha lite music när jag sitter lonely på flyget och på transferbussen! Blir att kila över dit lite senare och hämta den och ta en nattcigg innan jag åker (ska inte sova något ikWäll, hade dock ändå inte lyckats med det så lika bra att vara uppe! =)

Ska bli roligt att träffa Frida, Menzur, Ela och Josse också och höra om deras galna upptåg =) Ses snart folks!



 Ses imorgon älskling!  ♥
 (Bild från mars 2008)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jian, din sucker, sluta att smoke! Cigarettes are sticks of death!!

2009-05-26 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0