Good morning guys

Fast det hade varit en ännu bättre om det inte regnade så jävla mycket = regn = kallt = vinter.. haha. Hoppas att det fina vädret kommer tillbaka snart, hatar när det är grått och regningt ute.

Idag vaknade jag av ett underbart samtal; jag ska jobba imorgon och på torsdag på dagis. Yehoo =) Sedan har jag suttit och läst mina bloggar framför en mycket god frukost bestående av apelsinjuice, mjölkola yoggi och en hederlig macka med ost. Gott! Äter sällan frukost nuförtiden så det var riktigt gushii..



God frukost, dock inte lika god som min ;) haha

Planerna idag är iallafall att åka in till stan och prata med min McD boss om sommarschemat, jag ska ju iväg till ALANYA ♥ om 19 dagar, så då kan jag ju inte jobba förrens 8 juni så hoppas att det går att fixa (vilket det säkert gör!) Jag vill ju jobba så mycket som möjligt, men samtidigt är jag ju timanställd på dagis så jag vill ju heller inte säga nej när de ringer (roligt jobb + bättre betalt) gahh, vilket jobbigt dilemma. Jaja, nu har det äntligen börjat rulla på; jobbar 3 dagar denna veckan och 5 dagar nästa. Love it!

Sedan ska jag och mamma hälsa på mormor och morfar också.

Men nu ska jag lyssna på lite musik så här på morgonkvisten!


Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0