Fredag.. eller egentligen lördag

Fan vad jag är seg, benen känns tunga plus att jag har drabbats av rethosta IGEN! Känns som att jag varit förkyld en hel jävla evighet, mamma säger att det beror på rökningen, men vetifan asså. Förkylningar kan la hålla i sig ett tag?!
i vartfall.. börjar känna mig ganska trött så blir att nana alldeles strax. Har jobbat idag mellan 15-20, kände mig inte alls på humör idag för det, men de 5 timmarna gick ju ganska fort som tur var. Sedan så köpte jag lite glass och cola på hemköp och tog min lilla röda racercykel till stugan igen ^^ Har spenderat kvällen med glassätning samt pratat med min kära!

Nu är jag ledig två dagar, ingen som helst aning vad jag ska hitta på! Får la ta det som det kommer helt enkelt..
(shit vad det blåser och regnar ute btw!)

Läste i pappas resdagboken från thailand idag (hoj59 heter han där för den intresserade) och han har köpt en skitfin rosa mobil till mig! Åhhh, äntligen en ny telefon ( de som har ringt till mig vet att de knappt hör mig, kasst ljud) så det är verkligen välkommnat. Hade ett krav (att den skulle vara rosa HAHA) så det blir nog helt perfekt tror jag!

time to get some sleep people!


15 dagar kvar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0