Torsdag

Idag vaknade jag upp vid 12 tiden (late, i know) men så är det när man är uppe sent samt drömmer mardrömmar (tänk dig en blanding mellan Saw och Hannibal, iuu). Sedan tog jag och mamma vårt pick och pack samt två dogs och körde in till Halmstad. Stannade såklart vid Ming Sushi och köpte hem lite sushi. Sedan har dagen/eftermiddag spenderats hemma hos mormor och morfar. Sedan har jag bara umgåtts med mamma och pappa i stugan och ätit god sushi (ja, inte pappa då).

Hade tänkt vara här hela helgen. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa paui! Sedan vill jag gärna ta en runda på stan, har inte varit där på evigheter känns det som. Hittade även 2 heta skor på hm:s hemsida så ska se om jag kan hitta dem, annars får det bli en liten beställning. Vill iallafall ha minst ett par. Älskar skor! High heels är klart hetast då kan jag titta ner på er småttingar (aka Magyar =D) när jag blir närmare 2 meter lång (okej NOT, men nästan höhö)





Nu hade jag tänkt spela lite spel på king.com för finns inte så mycket att göra här när the oldies går och lägger sig vid typ 9 på kvällen!

jag är väldigt lättroad (och tur är väl det), igår t ex satt jag och läste min blogg på turkiska haha.
Hayir fifan, simdi kjäks!


Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

ey yo! jag har mina high heels med så det blir ingen större skillnad än nu maha!

2009-03-05 @ 22:44:24
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0