Tisdag

Blev väckt av att hundarna hoppade upp i min säng och drog av mig täcket. De älskar att väcka mig, mamma brukar säga till dem "Vart är Helena?" och då går de rätt till min dörr (jag har alltid den stängd) och så väntar de där tills mamma öppnar dörren och så springer de UPP och lägger sig på mig.. De är söta men ibland blir man ju krossad då de väger typ 70 kg tillsammans.

Idag ska jag städa mitt rum, vilkert jag INTE alls känner för men som vanligt är det stökigt.. Så det är ett måste..
Har gått rykten om att magyar ska baka kanelbullar så ska kila över dit lite senare, blir som vanligt massa snäääck och kort!



Magyar och Jag på queens 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0